Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2010 17:57 - Ежедневие
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 2066 Коментари: 16 Гласове:
33

Последна промяна: 10.07.2010 18:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Слънчев поздрав за всички приятели от блога :)))

ЕЖЕДНЕВИЕ

Сутрин ставам все рано,
топлички дрехи обличам.
Целувам нежното рамо,
което толкова много обичам.

Спирката бързо достигам,
блъскане, емоции, врява.
Ето, в службата вече пристигам,
а слънцето още изгрява.

В офис работя прилежно
рамо до рамо със шефа.
Малка почивка - почти нежно
в блога правя си кефа.

Обяд е и с млада колежка,
отскачаме до близкото барче.
Правим си малка забежка,
та нали и тя е другарче.

С нови сили захващат
работа стари и млади.
Нали днес за работа плащат,
хлябът с труд днес се вади.

Пет е - бързам за вкъщи,
че чака жената с горещата пазва.
Вечер не трябва тя да се мръщи,
а слънцето вече залязва.

От "Симулации без файда"















Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. priqtel12 - Благодаря за поздрава!
10.07.2010 19:41
Хубава вечер, в която да избягаш от ежедневието!
цитирай
2. valben - Привет!
10.07.2010 20:13
joysii написа:
Че добре си живееш. Всичко си е на мястото и в една непоклатима подредба.
Дано само понякога не те обзема настроение , което те подтиква да преобърнеш всичко това, да го разбъркаш, да го направиш различно и интересно, да дадеш воля на всички пориви , скрити зад маската на равнодушното ежедневие.


Ех, колко гот си живея
в нашата тясна квартира
дето всички побира!

Но не обичам маските - те скриват всичко, скриват блясъка, скриват мечтите, скриват даже и сълзата!
цитирай
3. valben - Никой не може да избяга от себе си, приятелко!
10.07.2010 20:19
priqtel12 написа:
Хубава вечер, в която да избягаш от ежедневието!


А от ежедневието ще бягаме. Радваме се, че поздравът ти е харесал. Имам усещането, че вечерта и нощта ще бъдат прекрасни!
цитирай
4. razkazvachka - "симулации без файда" - страхотен си на заглавията:))))
10.07.2010 20:53
човек трябва да е железен да устои на това ежедневие - аз или фърча 48 часа или седя на компа - или повече, ама основното ми правило в живота е да не живея на едно и също място повече от 6 дена подред, да нямам дневен режим, нито пък работно време - а компютри за блогване - вече има навсякъде... файдата - същата:)))
цитирай
5. valben - Живеенето по този начин е опасно за Вашето здраве!
10.07.2010 21:01
Трябва да се живее по съвсем друг начин. За да сме здрави и бодри, добри и прилични, трябва да правим следното.
Сутрин - физзарядка. И никакво целуване на женско рамо щото за това си има време.
По време на работа - желязна дисциплина. Забежките сега не ги кометирам.
След работа - направо вкъщи, че жената чака.
През нощта - здравословен сън. Стиховете ще почакат, а любовта вече нали е при нас?
Ето така ще сме здрави и бодри и рано-рано сутрин ще вдигаме главата и ще вярваме в светлото бъдеще. И ще има файда! :)))
цитирай
6. scarlety - Стихчето е 6+
11.07.2010 07:42
Но това с физзарядката и здравословния сън-- не е за мен:)))))) Избирам друго:)))
Поздрави!
цитирай
7. valben - Е, може и леки корекции да посочим! :)))
11.07.2010 08:53
scarlety написа:
Но това с физзарядката и здравословния сън-- не е за мен:)))))) Избирам друго:)))
Поздрави!


Например - здравословният сън може да бъде прекъсван за лека среднощна закуска, или физзарядката да бъде заменена с онова другото. Но никога да не се забравя закуската - пържени филии две-три броя, яйца на очи, палачинки с мед, може и мазна баница или тутманик - кафето да си остане за забежките с колежките.
Привет! И хайде на физзарядка! :)))
цитирай
8. razkazvachka - Хихихихи! Ама аз няма да живея повече от 2500 години, бе човек -
11.07.2010 14:41
за какво ми е тая физзарядка:))))
А кварталната баничарка отказа да ми продаде вчерашна баница - така че днес съм на кафе с краставици - щото тя е по съвместителство и плод-зеленчук:)))


Хубава неделя докато стане време за мача и за "баничка с капачка"!
От снощния съм крайно удовлетворена - спечелих стотачка от домашните залагания... Изхарчих я вече...

Виж какво си изкопах: http://e-books.knigite.bg/izdavane_ebook.php
може и да ти е познато, ама аз сега откривам някои неща...

цитирай
9. valben - Привет!
11.07.2010 16:26
razkazvachka написа:
за какво ми е тая физзарядка:))))
А кварталната баничарка отказа да ми продаде вчерашна баница - така че днес съм на кафе с краставици - щото тя е по съвместителство и плод-зеленчук:)))


Хубава неделя докато стане време за мача и за "баничка с капачка"!
От снощния съм крайно удовлетворена - спечелих стотачка от домашните залагания... Изхарчих я вече...

Виж какво си изкопах: http://e-books.knigite.bg/izdavane_ebook.php
може и да ти е познато, ама аз сега откривам някои неща...



Благодаря за предостовената информация. Много ме заинтересува.
цитирай
10. valben - Привет, Ерато!
11.07.2010 16:30
erato7 написа:
В стария вариант звучиш по-исрено, в този доста си ги понапудрил нещата! Извини ме, дано не те обидих с моята откровеност.


Честно да си кажа, не очаквах, че ще забележиш. Признавам, от теб нищо не може да убегне! Права си. Старият вариант е много по-свеж и искрен. Благодаря ти за мнението. А за откровеността най-много!
цитирай
11. gkowachew - Това- малка забежка с колежка-
11.07.2010 18:15
не ми харесва...Защото забежката е една-няма малка и голяма(според мен)...И тя не се прави в съседно кафене, а в съседна...(познай от три пъти!)
цитирай
12. valben - Познах, познах! От първи път познах!
11.07.2010 18:31
gkowachew написа:
не ми харесва...Защото забежката е една-няма малка и голяма(според мен)...И тя не се прави в съседно кафене, а в съседна...(познай от три пъти!)


Ама това го турих заради римата! Напълно одобрявам твоето неодобрение! :)))
цитирай
13. divna8 - Поздравена се чувствам и аз :):):)
12.07.2010 08:16
Поздравена се чувствам и аз!
От разказа ти, в римен захлас,
с усмивка още съм на лицето,
както слънчицето на небето...
Целувай винаги от рано по-рано,
топлото, сънено,любимо рамо;
а вечер бързай със затаен дъх
да го целунеш, сякаш пръв път...
Така винаги пламъкът на Любовта
ще топли, че е най-важно това!!!
цитирай
14. valben - Благодаря на Дивна!
12.07.2010 08:48
За това, че ме посети, че ме прочете и че коментира. Зарадва ме.
Слънчев ден ти пожелавам, Дивна! И усмихнат! :)))
цитирай
15. moreto66 - Мелницата на ежедневието ни поема..
13.07.2010 11:23
НО щом успяваш да дариш любимата с целувка сутрин, щом намираш време за всички мънички неща, които всъщност правят денят ти по-различен, по-запомнящ се, а вечерите бързаш към къщи, човек - щастливец си!
Мелницата на ежедневието ни поема още с отварянето на очите, но ние сме тези,които намираме начина как да се справяме с всичко това.
Поздрав от мен, хубав стих!
цитирай
16. valben - Да намерим начин да се справим с всичко това!
13.07.2010 12:10
moreto66 написа:
НО щом успяваш да дариш любимата с целувка сутрин, щом намираш време за всички мънички неща, които всъщност правят денят ти по-различен, по-запомнящ се, а вечерите бързаш към къщи, човек - щастливец си!
Мелницата на ежедневието ни поема още с отварянето на очите, но ние сме тези,които намираме начина как да се справяме с всичко това.
Поздрав от мен, хубав стих!


Ето ги точните думи. И ние ще го намерим този начин.
Благодаря ти за точните думи!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3537301
Постинги: 732
Коментари: 12309
Гласове: 106469
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930