Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2020 10:00 - Трън в петата
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 3536 Коментари: 6 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ТРЪН В ПЕТАТА

Бях си пийнал от винцето,

щом се хванах  на хорцето.

И тогава трън в петата

се заби и от играта

ми остана само болката.

Закуцуках аз към джипито

но къде било ми пипито –  

нямах маска, или шлем

и изложих се съвсем.

Щом почуках на вратата

и показа се жената,

аз видях, че е със шлем.

туй ме стресна пък съвсем.

Беше якичка жена –

лекарка или сестра,

бе приготвила иглата

да разкаже ми играта.

Първите й думи бяха:

- Нямаш маска, нямаш шлем,

ти излагаш се съвсем!

Продължи със властен жест:

- Давай бързо твоя тест!

- Нямам тест – проплаках аз –

Нямам кашлица, температура,

нито гърло ме боли.

Усещам всички миризми,

нямам болки в телесата,

имам само трън в петата.

- Я какви ги дрънкаш ти,

ще ти дам едни пети!

То така без тест не може,

да поставям диагнози!

Нужен ти е само тест,

после ще е всичко шест.

Я изчезвай зад вратата,

спазвай точно правилата,

маска си сложи, върви

тест да си направиш ти.

Закуцуках аз към къщи,

стана късно, знаех също,

че жената ще се мръщи.

Щом отвори ми вратата

стихна болката в петата.

Беше с маска и със шлем

туй утрепа ме съвсем...



Тагове:   шлем,   маска,   джипи,   съпруга,   ПЕТА,   Трън,   хорце,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Да репликираш със смях на драмат...
05.12.2020 15:01
Да репликираш със смях на драматичната обстановка, в която живеем, иска и майсторство, и мъжество. Получило се е леко и свежо - хуморът ти отива:)
Макар че... не е за смях вече работата, трън в петата си е то.
Бъди здрав, Вал!
Поздрави!
цитирай
2. valben - Привет, Вени!
05.12.2020 19:07
donchevav написа:
Да репликираш със смях на драматичната обстановка, в която живеем, иска и майсторство, и мъжество. Получило се е леко и свежо - хуморът ти отива:)
Макар че... не е за смях вече работата, трън в петата си е то.
Бъди здрав, Вал!
Поздрави!


Виждам укора в твоя коментар. Напълно го подкрепям. И все пак в кошмара, в който се намираме, е необходимо човек да се изправи и да се усмихне. Едва ли усмивката ще се види зад маската, но човек трябва да опита.
Поздрави!
цитирай
3. donchevav - Усмивка зад маската - звучи добре. И ...
06.12.2020 21:06
Усмивка зад маската - звучи добре. И не те укорявам, напротив, възхищавам се на куража ти. А аз само се притеснявам. И оставам да чакам там, на твоя площад. Добрия късмет, ваксината и в общи линии някой си Годо. И като героя на Бекет си мърморя под нос: "Човек не смее дори да се смее.":)))
Хубава вечер, Вал!
цитирай
4. valben - Какъв ти кураж?!
07.12.2020 11:34
donchevav написа:
Усмивка зад маската - звучи добре. И не те укорявам, напротив, възхищавам се на куража ти. А аз само се притеснявам. И оставам да чакам там, на твоя площад. Добрия късмет, ваксината и в общи линии някой си Годо. И като героя на Бекет си мърморя под нос: "Човек не смее дори да се смее.":)))
Хубава вечер, Вал!


Та аз също се притеснявам, даже се страхувам. Страхувам се не от ужасния вирус, а от това, което става в душите на хората, на всички нас. Защо не смеем да се засмеем, да се зарадваме на утрото и на залеза? А те са толкова красиви. Бързаме да включим телевизора и слушаме жадно цифрите на погрома, бързаме да нахлузваме маските, за да не изпуснем „зеления коридор”. И мрънкаме в очакване на Годо. Аз също мрънкам и чакам. Когато ме заболи петата, аз се опитвам да докуцукам до ъгъла, зад който ще се появи...
цитирай
5. erato7 - Точно, както ти го умееш, Вальо!...
08.12.2020 06:36
Точно, както ти го умееш, Вальо!
Поздрав сърдечен от един приятел вечен!:)
цитирай
6. valben - Моят поздрав също е сърдечен!
08.12.2020 15:56
erato7 написа:
Точно, както ти го умееш, Вальо!
Поздрав сърдечен от един приятел вечен!:)


Мниого ме радва усмивката в края на коментара ти. В тези тежки времена това е ваксината. Усмихвай сe! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3501635
Постинги: 728
Коментари: 12304
Гласове: 106314
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031