Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2013 11:49 - Кристина
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 3141 Коментари: 2 Гласове:
30


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Приятели, днес сутринта се рових в прашния си архив и попаднах на едно стихотворение на Луис Макнийс. Това стихотворение преди много години ми беше направило особено впечатление. И странно, при днешния прочит, аз го долових по съвсем различен начин. Затова реших да ви го представя. Не е задължително да ви хареса. Всеки може да го възприеме по свой си начин. А Луис Макнийс е един от моите любими поети. Приятно четене.

КРИСТИНА
Започна всичко лесно -
със кубчета на пода
градяха пъстри кули
и щом се срутеха, те нови кули
издигаха до небосвода.

А куклата се казваше Кристина
с бельо от лъскава коприна.
Събличаш я и тя се смее,
обличаш я, тя пак се смее
без никаква причина.

Когато куклата се счупи
/ отвънка не личи /,
разбра, че цялата бе куха
и жълтата глава е куха
зад сините очи.

Веднъж нощта прекара с дама,
отнякъде позната.
Дочу, че казва се Кристина
и в този миг видя Кристина
пак мъртва на земята.

ЛУИС МАКНИЙС






Тагове:   кукла,   Кристина,


Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Здравей, Вал ...
20.01.2013 13:54
Познато ми е това стихотворение ... да го прочета сега
си беше малко предизвикателство. Но щом е останало
в съзнанието ми - имало е защо. Различно е усещането,
но пак изпитах същата болка и детско разочарование ...
И пак ми хареса.
цитирай
2. valben - Привет, Таня!
20.01.2013 16:36
stela50 написа:
Познато ми е това стихотворение ... да го прочета сега
си беше малко предизвикателство. Но щом е останало
в съзнанието ми - имало е защо. Различно е усещането,
но пак изпитах същата болка и детско разочарование ...
И пак ми хареса.


Наистина е интересно да се прочете това стихотворение, нали? И е хубаво да бъде разбрано. Поздравявам те!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3534102
Постинги: 732
Коментари: 12309
Гласове: 106467
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930