Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2016 11:13 - Орисване
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 5507 Коментари: 16 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ОРИСВАНЕ
Аз знам как в първия си земен час,
когато блеснала е в мене светлината,
онези три орисници без глас
предсказали ми те съдбата.
Едната пожелала е да имам
един безкрайно дълъг ден,
във който все любов да взимам
и от прекрасна муза да съм окрилен.
Втората, усмихната коварно,
предсказала блажени старини,
но пояснила, че това навярно
ще стане, но и много ще боли.
А третата със сълзи във очите
ми пожелала странните неща -
все да се лутам и да скитам
в преследване на недокосната мечта.
А днес се питам аз дали ще имам
все още от любовта да взимам.
И щом в последния си земен час,
когато аз очите си затворя,
да доловя отново техния безмълвен глас...
Ето тогава ще се опитам аз
поне за малко с тях да споря!




Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. silwiqna - Поздрав!!
18.09.2016 12:59
Сигурно е имало и четвърта орисница!! Орисала те е и любов да даряваш!! :))
цитирай
2. troia - Привет, Вал!
18.09.2016 13:13
Но защо да спориш? Благодари им. Орисали са ти вълнуващ живот, а не празен и монотонен.
Много ми хареса. И аз се замислих за моите орисници.:)
Приятен почивен ден!
цитирай
3. ivoki - ОТ МАЙКА ИМ СВЯТА...
18.09.2016 15:39
....СОФИЯ -ПРЕМЪДРОСТТА СА СЕ РОДИЛИ ОРИСНИЦИТЕ.

Докато имаме ВЯРА, НАДЕЖДА И ЛЮБОВ, В СЕБЕ СИ
ЖИВОТЪТ ИМА СМИСЪЛ !

БЛАГОДАРЯ ТИ ВАЛ !!!
цитирай
4. valben - Не е имало четвърта орисница.
19.09.2016 20:13
silwiqna написа:
Сигурно е имало и четвърта орисница!! Орисала те е и любов да даряваш!! :))


Според учението на блоговия приятел Пиер, орисниците могат да бъдат само три. Вероятно това, което споменаваш, е допълнителна прищявка на една от орисниците. Допускам това да е третата. Една истинска мечта може да бъде докосната с даряването на много , много любов!
цитирай
5. valben - Привет, приказкоразказвачке!
19.09.2016 20:23
troia написа:
Но защо да спориш? Благодари им. Орисали са ти вълнуващ живот, а не празен и монотонен.
Много ми хареса. И аз се замислих за моите орисници.:)
Приятен почивен ден!


Аз обичам да споря, споря с Бог, споря с Дявола, споря с деня, споря и с вятъра. В спора се ражда истината. Според мен всеки човек е дарен с ЖИВОТ и от самия него зависи дали той ще е вълнуващ, а орисниците само дават знаци. Е, все някога, трябва са се научим да ги разчитаме.
Поздрави от приказкочетача Вал!
цитирай
6. valben - И аз ти благодаря, Иво!
19.09.2016 20:27
ivoki написа:
....СОФИЯ -ПРЕМЪДРОСТТА СА СЕ РОДИЛИ ОРИСНИЦИТЕ.

Докато имаме ВЯРА, НАДЕЖДА И ЛЮБОВ, В СЕБЕ СИ
ЖИВОТЪТ ИМА СМИСЪЛ !

БЛАГОДАРЯ ТИ ВАЛ !!!


Не мога да отричам твоите думи. Всеки трябва да ги знае и да ги разбира. Тогава ще ни има!
С уважение от Вал!
цитирай
7. donchevav - Е, ти си спори, щом обичаш да спориш - ...
19.09.2016 21:58
Е, ти си спори, щом обичаш да спориш - дано имаш тази възможност да се срещнеш пак с трите ти орисници. Но и аз мисля като Катето - и трите са ти дали безценни дарове, не бъди неблагодарен:)))
Хубави стихове! Поздрави, Вал!
цитирай
8. valben - Здравей, Вени!
20.09.2016 20:00
donchevav написа:
Е, ти си спори, щом обичаш да спориш - дано имаш тази възможност да се срещнеш пак с трите ти орисници. Но и аз мисля като Катето - и трите са ти дали безценни дарове, не бъди неблагодарен:)))
Хубави стихове! Поздрави, Вал!


Е, точно с вас - с теб и с Катето - няма да споря. Все пак не мога да го живея този пуст спокоен живот. Може би трябва да се науча!
цитирай
9. astrojozi19 - Прекрасно!
20.09.2016 21:55
Толкова красиво Вал, мистично и красиво.Благодаря
цитирай
10. pvdaskalov - * ! *
21.09.2016 14:03
Блажени са тези, които си помнят орисниците. Или по съдбата си познават как са били орисани. И не се сърдят, а са благодарни...
Поздравления, Вальо!
П и е р
цитирай
11. valben - Ех, как е приятно да прочетеш подобно нещо!
21.09.2016 19:13
astrojozi19 написа:
Толкова красиво Вал, мистично и красиво.Благодаря


А дали е така! Ами нека да е така. Благодаря!
цитирай
12. valben - А, бе, Пиер,
21.09.2016 19:25
pvdaskalov написа:
Блажени са тези, които си помнят орисниците. Или по съдбата си познават как са били орисани. И не се сърдят, а са благодарни...
Поздравления, Вальо!
П и е р


кой ти внуши, че аз съм недоволен? Та от какво да съм недоволен? Не съм недоволен дори когато не ме разбират! А аз искам, продължавам да искам да раздавам това, което имам. Е, нека този, който разбира, да се досети какво искам да раздавам. Това, което го искам за себе си. Не нещо виртуално, а нещо съвсем реално и дребничко...
Приятелю, жив и здрав да си и не се замисляй много сериозно върху моите
слова!
цитирай
13. eboa - Какво да кажа...
22.09.2016 10:12
За трите, ясно. Курви, не им вярвай.
Излез, и да, всичко живо. Както винаги си го правил!
цитирай
14. valben - Изненада ме.
22.09.2016 10:57
eboa написа:
За трите, ясно. Курви, не им вярвай.
Излез, и да, всичко живо. Както винаги си го правил!


Не съм очаквал подобен коментар. То, че не ти е ясно какво да кажеш, е ясно. Ами тогава защо се мъчиш да кажеш нещо?
цитирай
15. faktifakti - любовта е орисница
29.09.2016 08:36
на всеки живот, а ти си орисан и с огромен талант
цитирай
16. valben - Привет!
29.09.2016 10:20
faktifakti написа:
на всеки живот, а ти си орисан и с огромен талант


Интересно твърдение относно любовта. Не бях погледнал на любовта под този ъгъл. А с второто ти твърдение не съм съгласен. Няма никакъв огромен талант. Всичко е само една илюзия и от време на време опит за летене.
Поздрави от Вал!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3506522
Постинги: 729
Коментари: 12306
Гласове: 106350
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031