Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2014 00:26 - Приспивно
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 4417 Коментари: 13 Гласове:
44

Последна промяна: 21.06.2014 00:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ПРИСПИВНО
        
Заспивай, моя любима, заспивай!

Не се страхувай от нощните сенки!
Утре отново ще си любима,
докосната от лъчите на изгрева
и от онзи - любимият -
вярно, объркан, понякога тъжен,
но вярващ, че и той е обичан...

Заспивай, моя любима, заспивай!

И знай, че утре ще бъде по-влюбено
               от вчера
                           от днес
                                      и от деня,
           в който сълза се отрони
           и чу думите:
                                    Аз те обичам!

Заспивай, моя любима, заспивай!




Гласувай:
44



1. donchevav - Хубаво. . . Не че ми харесва това: ...
21.06.2014 08:24
Хубаво...Не че ми харесва това: "Заспивай! Заспивай!". Няма жена, която да му се зарадва, мисля си...Аз лично много се дразня на мъжките обещания за "утре" - звучи ми като "никога". Но тук контекстът е май друг: "Всеки следващ ден ще те обичам все повече" - е, това вече със сигурност топли всяка жена! :)))) Поздрави с пожелание за хубави почивни дни!
цитирай
2. valben - Привет, donchevav!
21.06.2014 09:20
donchevav написа:
Хубаво...Не че ми харесва това: "Заспивай! Заспивай!". Няма жена, която да му се зарадва, мисля си...Аз лично много се дразня на мъжките обещания за "утре" - звучи ми като "никога". Но тук контекстът е май друг: "Всеки следващ ден ще те обичам все повече" - е, това вече със сигурност топли всяка жена! :)))) Поздрави с пожелание за хубави почивни дни!


Винаги с интерес очаквам твоите коментари, които чета много внимателно. Те ме карат да се замисля умно. И сега, когато се замислих си припомних една песен на Диана Експрес, в който се казва: "Нищо не ми обещавай за утре, днес вече ценя всяка минута..." А припевът е: "Утре започва от днес!" Ето това е - трябва да се казват думите, че обичаме някого. Да ги казваме точно и ясно. Да ги казваме вчера, днес и утре. Не е толкова важно кога, а да ги казваме искрено и да обичаме истински. А безсънието заради любов, не е много здравословно, повярвай ми! :)
Поздрави и от мен!
цитирай
3. joysii - Всяка жена се страхува най-много от ...
21.06.2014 10:34
Всяка жена се страхува най-много от това да не остане сама и необичана.
Затова намирам стихотворението за много мило, позитивно и обичливо.Надеждата за обич крепи човека.Зная,зная.Това е твоето житейско мото.:):):):)
Поздрави.
цитирай
4. gogi6666 - Намирам последните две публикации
21.06.2014 11:30
на много по-различно и високо ниво. Ставаш все по-добър, Вал! :)
цитирай
5. valben - Джойси, страховете в този свят са много.
21.06.2014 11:31
joysii написа:
Всяка жена се страхува най-много от това да не остане сама и необичана.
Затова намирам стихотворението за много мило, позитивно и обичливо.Надеждата за обич крепи човека.Зная,зная.Това е твоето житейско мото.:):):):)
Поздрави.


А необходимо ли е да се страхуваме за любов? Та тя ни е дадена. А ние просто трябва да я съзрем и да повярваме...
цитирай
6. valben - Благодаря за ласкавия коментар, приятелю!
21.06.2014 12:02
gogi6666 написа:
на много по-различно и високо ниво. Ставаш все по-добър, Вал! :)

Радвам се, че харесваш и разбираш тези мои драсканици.
Вал ти благодари от сърце!
цитирай
7. takaini - :))
22.06.2014 17:36
Послание,отправено с нежност и топлина-като китарен звън...огласящ и носещ се във Вселената!
Поздравления,Вал!
цитирай
8. valben - Благодаря, приятелко!
22.06.2014 18:04
takaini написа:
Послание,отправено с нежност и топлина-като китарен звън...огласящ и носещ се във Вселената!
Поздравления,Вал!


Как само си го описала - "...звън, огласяш Вселената!" А за мен е предостатъчно да огласи само една малка планетка! :)
цитирай
9. makont - Влюбен Сънчо-пазител!
25.06.2014 12:57
Приспивната песен е нежна, в очакване и обич. Усмивки!
цитирай
10. valben - Е, Маконт,
25.06.2014 20:09
makont написа:
Приспивната песен е нежна, в очакване и обич. Усмивки!


как само си написала Сънчо-пазител... Накара ме наистина да се усмихна. Благодаря!
цитирай
11. benitta - Здравей, Вал! :)
28.06.2014 10:06
Ще ти напиша първото нещо, което ми дойде наум, четейки стихчето, защото смятам, че то е най-истинско и необработено: ами, и аз искам някой да напише такова нещо за мен... Все аз пиша, пиша, пък за мен - нищо :))) Така де!
Поздравления! Да знаеш, че особено много харесвам в теб споделянето на всички моментни емоции - когато си ядосан и отегчен, когато си романтично настроен, когато си благодарен..... Все човешки слабости, познати на всички!
цитирай
12. valben - Ех, Бени, здравей!
28.06.2014 11:33
benitta написа:
Ще ти напиша първото нещо, което ми дойде наум, четейки стихчето, защото смятам, че то е най-истинско и необработено: ами, и аз искам някой да напише такова нещо за мен... Все аз пиша, пиша, пък за мен - нищо :))) Така де!
Поздравления! Да знаеш, че особено много харесвам в теб споделянето на всички моментни емоции - когато си ядосан и отегчен, когато си романтично настроен, когато си благодарен..... Все човешки слабости, познати на всички!


Бързам да те уверя, че не ти вярвам. Сигурен съм, че ИМА кой да напише и за теб нещо. Знай, че истинските неща не се изказват само с писане. Често е достатъчна само една усмивка, един поглед, една добра дума, даже и само една мисъл. А когато даже и в сълзата откриеш обич - ами повече не ти е нужно. Е, когато се получи, тогава идват стиховете. Понякога не се получава и тогава пак идват стиховете, а за разбирането им отново е необходима ОБИЧ!
А ти продължавай да пишеш!
Поздрави от Вал!
цитирай
13. valben - Привет!
09.07.2014 06:32
анонимен написа:
И знай, че утре ще бъде по-влюбено
от вчера
от днес
и от деня,
в който сълза се отрони
и чу думите:
Аз те обичам!


Но защо коментираш анонимно? Ще покажа този коментар на щастливката...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3508910
Постинги: 729
Коментари: 12306
Гласове: 106351
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031