Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2011 09:16 - Към моя Ангел-пазител
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 2710 Коментари: 16 Гласове:
45

Последна промяна: 01.10.2011 12:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

КЪМ МОЯ АНГЕЛ-ПАЗИТЕЛ

 

Аз обичам! О, Ангел-пазител

на душата ми в тази мъгла.

В този свят, препускащ през дните

ти размахай над мене крила.

 

Помогни ми, върни предишната воля,

върни тръпката в жега и в мраз.

Аз те викам и ти се моля,

помогни ми сега, в този час.

 

Нека пак да съзря висините,

да прошепна оня паметен вик:

Аз обичам! О, Ангел-пазител,

Помогни ми, сега, в този миг.




Гласувай:
45



Следващ постинг
Предишен постинг

1. estirbg - Да, трябва да благодарим и обичаме нашите невидими пазители.
01.10.2011 10:01
Трябва да виждаме и оценяваме невидимото присъствие както на Господа, Нашия Спасител, така и на Неговите верни стражи, които са изпратени да ни пазят и помагат в този труден и опасен земен път. Нека не ги огорчаваме с недостойните си мисли и постъпки. Те са тези, които записват всичките наши добри и лоши дела, по които ще бъдем съдени. Те са и тези, които скоро ще ни отнесат на предстоящата Велика среща при Второто, така очаквано от нас завръщане на Истинския Божий син! Дано да бъдем достойни небесни жители, достойно носещи Новите си имена в Новото си отечество...
Благодаря ти, приятелю, че с музата си ни напомни и за тях!
цитирай
2. mt46 - Честит празник на поезията, приятелю!
01.10.2011 10:26
Бъди вдъхновен! И нека пак да съзреш висините!... :))
цитирай
3. joysii - Дано те чуе! И ти прати една луда ...
01.10.2011 10:59
Дано те чуе!
И ти прати една луда любов!
цитирай
4. makont - О, щом обичаш, то Ангелът вече е там,
01.10.2011 11:24
най-човешкото и най-хубавото чувство, Любовта, не може да не е ангелска работа. Поздрав и усмихнат и слънчев уикенд!
цитирай
5. valben - Благодаря ти, estirbg !
01.10.2011 11:38
estirbg написа:
Трябва да виждаме и оценяваме невидимото присъствие както на Господа, Нашия Спасител, така и на Неговите верни стражи, които са изпратени да ни пазят и помагат в този труден и опасен земен път. Нека не ги огорчаваме с недостойните си мисли и постъпки. Те са тези, които записват всичките наши добри и лоши дела, по които ще бъдем съдени. Те са и тези, които скоро ще ни отнесат на предстоящата Велика среща при Второто, така очаквано от нас завръщане на Истинския Божий син! Дано да бъдем достойни небесни жители, достойно носещи Новите си имена в Новото си отечество...
Благодаря ти, приятелю, че с музата си ни напомни и за тях!


Благословени са твоите думи. Така е, така трябва да бъде! И ще бъде!
цитирай
6. valben - Честито и на теб, приятелю!
01.10.2011 11:43
mt46 написа:
Бъди вдъхновен! И нека пак да съзреш висините!... :))


А висините са при нас. Ние само трябва да ги видим.
Поздравявам те!
цитирай
7. valben - Ей, Джойси,
01.10.2011 11:49
joysii написа:
Дано те чуе!
И ти прати една луда любов!


този път пожеланието твое много ми хареса. Благодаря ти за него.
цитирай
8. valben - Така е.
01.10.2011 11:56
makont написа:
най-човешкото и най-хубавото чувство, Любовта, не може да не е ангелска работа. Поздрав и усмихнат и слънчев уикенд!


Правдиви са твоите думи, makont!
Благодаря ти за тях.
Поздравявам те.
цитирай
9. jabalka - Привет от мен!
01.10.2011 17:25
Той, ангела пазител те е прегърнал (според мен) - защото ти извика - " Аз обичам" в творбата си!
Приятна вечер и ангелската прегръдка - да бди над теб!
цитирай
10. valben - Привет и от мен!
01.10.2011 17:32
jabalka написа:
Той, ангела пазител те е прегърнал (според мен) - защото ти извика - " Аз обичам" в творбата си!
Приятна вечер и ангелската прегръдка - да бди над теб!


Вероятно така е станало. Много хубаво пожелание. Благодаря ти!
цитирай
11. tota - Поздрави, Вал!
02.10.2011 09:09
Той е с теб твоят ангел - пазител, Вал!! Нека върви редом с тебе и да ти носи светли дни!!
Хубава неделя!
цитирай
12. valben - Привети, Тота!
02.10.2011 09:42
tota написа:
Той е с теб твоят ангел - пазител, Вал!! Нека върви редом с тебе и да ти носи светли дни!!
Хубава неделя!


Хубави са твоите думи. Благодаря ти за тях.
цитирай
13. pevetsa - ОБИЧАЙ ВАЛ, ОБИЧАЙ ПРИЯТЕЛЮ!
02.10.2011 10:31
И твоят Ангел пазител
чу твоят вопъл,
на душата,
сетният вик.
И днес отново
ти извикай,
АЗ ОБИЧАМ
точно в този миг!
цитирай
14. valben - Обичам, приятелю!
02.10.2011 11:16
pevetsa написа:
И твоят Ангел пазител
чу твоят вопъл,
на душата,
сетният вик.
И днес отново
ти извикай,
АЗ ОБИЧАМ
точно в този миг!


И се чувствам обичан.
Приветствам те!
цитирай
15. ivankalilova - Здравей , Вал!
02.10.2011 16:23
Вгледай се внимателно- твоят ангел пазител е винаги до теб , когато болката понякога е непоносима, когато вярата ти се срива в бездната на измъчената ти душа…дори и тогава той е до теб!
Когато усетиш любовта и се предадеш на нея, болката се изпарява, тъгата се разтваря, светлината те озарява…Чувстваш се богоизбран.......Нима не си такъв ....щастлив, обичащ и обичан .....Просто бъди........
Сърдечни поздрави и пожелания за прекрасна вечер!:)))
цитирай
16. valben - Привет, Ваня!
02.10.2011 20:32
ivankalilova написа:
Вгледай се внимателно- твоят ангел пазител е винаги до теб , когато болката понякога е непоносима, когато вярата ти се срива в бездната на измъчената ти душа…дори и тогава той е до теб!
Когато усетиш любовта и се предадеш на нея, болката се изпарява, тъгата се разтваря, светлината те озарява…Чувстваш се богоизбран.......Нима не си такъв ....щастлив, обичащ и обичан .....Просто бъди........
Сърдечни поздрави и пожелания за прекрасна вечер!:)))


Прекрасен коментар! И аз започвам да се питам - нима не съм такъв? Но не съм богоизбран. Може би обичан, но обичащ. Това е сигурно!
Нека и твоята вечер да бъде прекрасна!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3523190
Постинги: 729
Коментари: 12307
Гласове: 106439
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930