Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2011 19:42 - Дневник
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 6668 Коментари: 30 Гласове:
32

Последна промяна: 06.03.2011 19:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


ДНЕВНИК :)))

Понеделник: Вчера пристигнахме в частното хотелче. Сред природата, планински въздух, дълбок сняг, горски туризъм! Препоръчаха ми го от нета. Още вечерта се наляхме. За да опознаем обстановката се отбих в бар “По прашки”. Отначало всичко вървеше нормално. дори по едно време се качих на пилона и си признах пред новите другарчета, че съм човекът-гарга. Можех хубаво да пея и да летя ми се искаше... По нататък спомените ми се губят – вероятно са ме свалили с прашка. Събудих се с прашка на главата, устната ми е подута като на Гара Дембеле, а самата глава ми тежи и ехти като празно бидонче за нафта.

Вторник: Съобщих на жена си, че отивам на спявка. Бях се запознал с едни хористи и те решили да ме приютят в хора. Не я излъгах. Ние пяхме и след като ни изгониха от механата. Гонихме се из снега като малки деца. Направихме си снежен човек, ама някой му открадна моркова. Върнах се по чорапи, а жена ми дълго опява. Нямаше начин, поканих я на следващата спявка.

Сряда: Днес разсъждавам по един научен въпрос. Да знаете, в природата нищо не се губи, а само приема различни форми. Сутринта в джоба си имах 50 лева, а вечерта, след дълго търсене открих вместо парите влажна салфетка, солница, няколко капачки и дамски жартиер... (виж ти каква метаморфоза!). А, имаше и една клечка за зъби. Велико нещо е природата!

Четвъртък: Днес в късните часове в съседната вила имаше бал с маски. Нас ни приеха и без маски. Не успяхме да се класираме защото докато продаваха билетчетата за томболата, ние с един от солистите изпихме наградите и напълнихме бутилките с чешмяна вода. Беше много весело. Обърках жената, като си помислих, че най-сетне и тя се е разпяла. Сега устната отново е подута.

Петък: Днес се заклех, че повече няма да пия. Следобед поиграхме на карти и като се уговорихме за поредната спявка се прибрах. Носех обувките си в ръка, за да не ми опяват. Като се прибрах останах като гръмнат. При жена ми се беше настанил един юноша. Побеснях! Успокоих се чак когато юношата ме нарече “татко” и ми поиска пари. Ми това бил нашият син! Дошъл да ни погостува. Ех, колко бързо растат децата! А ние, улисани в ежедневието, не ги забелязваме! Развълнувах се. Заведох го да се почерпим.

Събота: Почивката завърши. На тръгване домакинът ме попита защо изглеждам толкова зле. Аз му отговорих, че планинският климат не ми понася и лятната почивка ще прекарам на море. Препоръча ми витамини. Послушах го. Когато се прибрахме вкъщи бях само на пелин. От онзи пелин с букет от истински билки и витамини.

Тук дневникът, който намерих в една от стаите на Окръжна болница, прекъсва.




Гласувай:
53



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - :))
06.03.2011 19:52
Горкият!:))
Дано е оцелял!:))
Морският дневник ще го четем есенес, вероятно, в такъв случей, може би...
цитирай
2. valben - Ами, да ,ще го четем! :)))
06.03.2011 19:55
tit написа:
Горкият!:))
Дано е оцелял!:))
Морският дневник ще го четем есенес, вероятно, в такъв случей, може би...


Ще потърся усърдно из болницата. Все ще открия нещо.
цитирай
3. monaliza121 - Улисани в ежедневието???:)))))
06.03.2011 20:03
Пиша ти двойка за това оправдание:))) Нали си на почивка?:))))
Весело е написано, посмях се!:))
цитирай
4. joysii - Е, еееее, точно си помислих какъв ...
06.03.2011 20:12
Е,еееее, точно си помислих какъв пичага неуморим си ...и ти....чужд днавник! :):)
............
Шегувам се. Да пази Господ от такъв пожар!
Мисля си ,че устната му винаги ще е подута, поне докато има жена.

цитирай
5. hristo27 - Вал, напиши какво е станало в нед...
06.03.2011 20:13
Вал, напиши какво е станало в неделя.
Вероятно ще е интересно!
цитирай
6. kalin8 - Харесаха ми!
06.03.2011 20:27
Поздрави!
Б.
цитирай
7. razkazvachka - Брей какъв здравословен живот: чист въздух, хорово пеене, разгадаване на тайните на природата -
06.03.2011 20:31
билкови напитки, грижа за юношата...
Ама много пише, сигурно му се е завило свят от толкова подробно водене на дневник...
И все пак - дали има нещо за неделя вечер, я виж, може да го е написал вече с помощта на старшата сестра или там някой дежурен?
цитирай
8. valben - Мона, но това не е моят дневник! :)
06.03.2011 20:32
monaliza121 написа:
Пиша ти двойка за това оправдание:))) Нали си на почивка?:))))
Весело е написано, посмях се!:))


Аз моите вълнения и истории си ги описвам в blog.bg. А този откъс го преписах защото ми се стори интересно. Вероятно двойката не трябва да е за мен! :)))
цитирай
9. valben - Ама, разбира се, Джойси, че дневникът е чужд!
06.03.2011 20:40
joysii написа:
Е,еееее, точно си помислих какъв пичага неуморим си ...и ти....чужд днавник! :):)
............
Шегувам се. Да пази Господ от такъв пожар!
Мисля си ,че устната му винаги ще е подута, поне докато има жена.




Аз да не взема да си водя дневник! И хич не мога да пея, а да летя съвсем пък не мога... Та за това се изисква доста талант! А този мъжага не съм го виждал и едва ли ще разбера кой е! :)))
цитирай
10. valben - Приятелю,
06.03.2011 20:43
hristo27 написа:
Вал, напиши какво е станало в неделя.
Вероятно ще е интересно!


не знам какво е станало в неделя, но в понеделник разбрах, че запасите от спирт в отделението са изчезнали. Утре ще потърся дали няма още от този дневник. :)
цитирай
11. valben - Благодаря, приятелю!
06.03.2011 20:46
kalin8 написа:
Поздрави!
Б.


Искрено се радвам, че ти е харесало. Приятна вечер ти желая!
цитирай
12. valben - Привет!
06.03.2011 20:48
razkazvachka написа:
билкови напитки, грижа за юношата...
Ама много пише, сигурно му се е завило свят от толкова подробно водене на дневник...
И все пак - дали има нещо за неделя вечер, я виж, може да го е написал вече с помощта на старшата сестра или там някой дежурен?


Все нещо ще разбера за неделята. В понеделник сутринта целият персонал беше подозрително развеселен. Ще видим ние тази работа! :)




цитирай
13. pevetsa - Привет Вал,
06.03.2011 20:49
един дневник, а колко казва ...
Да допишем нашият си дневник, докрая!
цитирай
14. valben - Казва много, разбира се!
06.03.2011 20:52
pevetsa написа:
един дневник, а колко казва ...
Да допишем нашият си дневник, докрая!


Сигурен съм, че разбираш какво казва. Нека всеки да пише своя дневник, да го пише наистина до края!
цитирай
15. анонимен - един дневник, а колко казва. . . Да ...
06.03.2011 21:34
valben написа:
pevetsa написа:
един дневник, а колко казва ...
Да допишем нашият си дневник, докрая!


Сигурен съм, че разбираш какво казва. Нека всеки да пише своя дневник, да го пише наистина до края!

ееххххооо, шегаджиите, дайте си ми тефтерчето....моля ви.Там пише много лични неща....
цитирай
16. valben - Ехееее, дадено!
06.03.2011 21:37
анонимен написа:
valben написа:
pevetsa написа:
един дневник, а колко казва ...
Да допишем нашият си дневник, докрая!


Сигурен съм, че разбираш какво казва. Нека всеки да пише своя дневник, да го пише наистина до края!

ееххххооо, шегаджиите, дайте си ми тефтерчето....моля ви.Там пише много лични неща....


Връщам ти тефтерчето, ама кажи, моля те, каккво си направил все пак в неделя! :)))
цитирай
17. kometapg - Хареса ми! И все пак и аз съм любоп...
06.03.2011 22:12
Хареса ми! И все пак и аз съм любопитна за неделята!:)
цитирай
18. valben - :)))
06.03.2011 22:41
kometapg написа:
Хареса ми! И все пак и аз съм любопитна за неделята!:)


А, бре хора, не разбрахте ли, че точно тук дневникът прекъсва. Не знам какво е станало през неделята. Един анонимен се обади и си иска тефтерчето. Дано това да е нашият герой. Това означава, че си е жив и здрав. А може и да ни каже какво е станало в неделя!
цитирай
19. gkowachew - дНЕВНИКЪТ е великолепен!
06.03.2011 22:57
Продължи го! Невероятно попадение! :)))) Понякога изчезваш от блога ми, не знам защо...
цитирай
20. valben - Благодаря, приятелю!
06.03.2011 23:22
gkowachew написа:
Продължи го! Невероятно попадение! :)))) Понякога изчезваш от блога ми, не знам защо...

Не знам дали ще го продължа. А изчезвам понякога защото ме обзема тъга!
цитирай
21. bizcocho - Малееееййййй.... :)))))))))
07.03.2011 00:26
Малееееййййй.... :)))))))))
цитирай
22. valben - Що малейййй ?
07.03.2011 07:33
bizcocho написа:
Малееееййййй.... :)))))))))


Обикновена картинка! :)))
цитирай
23. naidobriq - Хареса ми.
07.03.2011 09:48
Поздрав..
цитирай
24. valben - Благодаря!
07.03.2011 10:10
naidobriq написа:
Поздрав..


И аз те поздравявам!
цитирай
25. smile999 - :-))))))
07.03.2011 10:28
Прекрасен ден, и спорна седмица Вал!:-)
цитирай
26. valben - Благодаря, адашче!
07.03.2011 10:40
smile999 написа:
Прекрасен ден, и спорна седмица Вал!:-)


Денят е студен и снежен, но е прекрасен! Настроението е поспаднало, но ще се оправи!
цитирай
27. ivankalilova - И при нас е снежно и студено. . . . . . но ...
07.03.2011 15:42
И при нас е снежно и студено......но наистина е прекрасно!
Не тъжи! Усмихни се......
Сърдечни поздрави!:))))))))))))))))))
цитирай
28. valben - Благодаря ти, Ваня!
07.03.2011 16:27
ivankalilova написа:
И при нас е снежно и студено......но наистина е прекрасно!
Не тъжи! Усмихни се......
Сърдечни поздрави!:))))))))))))))))))


Усмихвам се и те поздравявам! :)
цитирай
29. gita969 - Много ми хареса
07.03.2011 16:53
Този дневник или е намерен в токсиколгията или във вътрешно. Там,при черните дробове. А ако ти попадне дневник от психиатрията, моля запознай ни и с него. Ежедневието на един луд..... С пииването се справяме повечето, но и лудичкият ще е интересен. : ))))))
цитирай
30. valben - Благодаря ти, че ме посети! :)
08.03.2011 07:22
gita969 написа:
Този дневник или е намерен в токсиколгията или във вътрешно. Там,при черните дробове. А ако ти попадне дневник от психиатрията, моля запознай ни и с него. Ежедневието на един луд..... С пииването се справяме повечето, но и лудичкият ще е интересен. : ))))))


Даваш ми страхотна идея. Трябва наистина да се поровя в психиатричното отделение. Там е пълно с дневници, с поети, с гении. Сигурен съм, че щее интересно. :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3501744
Постинги: 728
Коментари: 12304
Гласове: 106315
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031