Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2010 14:16 - Признание
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 3030 Коментари: 37 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ПРИЗНАНИЕ
Аз вече не искам да се влюбя.
Не се поддавам вече на внушения.
Аз много ценности загубих.
Станах излишен, без съмнение.

И нежността ми вече е напълно груба,
а ласките потънаха, така сломени.
Не, не очаквай да се влюбя -
това непосилно е за мене!

И ако някога при тебе като пътник
пред твоя извор жив ще коленича,
очите ми ще си останат  мътни.
Аз нямам поглед за обичане.

Защо да те обичам щом сърцата
така останаха все разделени?
Но защо ли скрита във душата
искрица малка тихо стене?









Гласувай:
34



1. cefulesteven - Тази искрица е тя. Неизбежна е и н...
07.07.2010 14:22
Тази искрица е тя. Неизбежна е и неугасваща.
цитирай
2. portishead - И може би ще изгрее, приятелю!;))
07.07.2010 14:36
И може би ще изгрее, приятелю!;))
цитирай
3. valben - Благодаря, приятелю !
07.07.2010 15:17
cefulesteven написа:
Тази искрица е тя. Неизбежна е и неугасваща.


Благодаря за казаните думи. Нали знаеш - надеждата умира последна!
цитирай
4. valben - Дано, приятелю, дано да си прав!
07.07.2010 15:18
portishead написа:
И може би ще изгрее, приятелю!;))


Благодаря за мнението!
цитирай
5. scarlety - Не,не вярвам!
07.07.2010 15:20
Сега си в такова настроение,но искрицата винаги се разгаря!
Сигурна съм!
цитирай
6. joysii - Угаси искрата и престани да храниш ...
07.07.2010 15:24
Угаси искрата и престани да храниш излишни надежди. Така само погубваш себе си. Краят си е край.Приеми го и върви напред.Към ново начало. Ще се влюбиш и още как.Човек никога не знае какво му крои съдбата. Това трябва да е твоята надежда- очакването на нещо хубаво.
Ти си толкова емоционален мъж.Любовта няма да те подмине.Сигурна съм.Но няма да е старата.Нова ще е.
цитирай
7. valben - Не ми се вярва и на мен, но...
07.07.2010 15:33
scarlety написа:
Сега си в такова настроение,но искрицата винаги се разгаря!
Сигурна съм!


Трябва да живеем с вяра. При мен една подобна искрица много трудно може да бъде угасена.
цитирай
8. valben - Точно така ли мислиш, joysii ?
07.07.2010 15:35
joysii написа:
Угаси искрата и престани да храниш излишни надежди. Така само погубваш себе си. Краят си е край.Приеми го и върви напред.Към ново начало. Ще се влюбиш и още как.Човек никога не знае какво му крои съдбата. Това трябва да е твоята надежда- очакването на нещо хубаво.
Ти си толкова емоционален мъж.Любовта няма да те подмине.Сигурна съм.Но няма да е старата.Нова ще е.


Точно тази искра няма да забравя! Повярвай ми!
цитирай
9. анонимен - Ako si iskren
07.07.2010 16:11
te pozdravjavam!!! Natrii i nosa na tazi joysii!!!
цитирай
10. valben - Ами ти как мислиш?
07.07.2010 16:33
анонимен написа:
te pozdravjavam!!! Natrii i nosa na tazi joysii!!!


Повече от искрен!
цитирай
11. joysii - 9. анонимен
07.07.2010 16:41
Да си наивен до глупост , не е добра личностна черта.
цитирай
12. miaa - Красив стих, макар и тъжен! С пож...
07.07.2010 16:43
Красив стих, макар и тъжен! С пожелание да бъдеш много щастлив Вал!
Бог да те благослови!
цитирай
13. joysii - Точно тази искра няма да забравя! Повярвай ми!
07.07.2010 16:47
Това е твоят избор. Аз само исках да ти намекна, че това ще ти донесе страдание и много безсънни нощи, в които ще чувстваш как сърцето ти изгаря, ще искаш да си отговориш на хиляди въпроси, които нямат отговор. Тъгата ще те стисне за гърлото.Няма да се усмихваш и в очите ти ще легне сянка,вместо жизненост и блясък.
Угаси искрата,довери ми се! Ще запалиш след време нова...,която после също ще угасиш, но преди това ще си й се насладил.Така става в живота.Независимо дали на нас ни харесва или не.
цитирай
14. анонимен - Стихотворението е хубаво.
07.07.2010 17:14
За другота не знам. Лични работи.
цитирай
15. moreto66 - Запази искрата!
07.07.2010 17:18
Ще срещнеш някого, с когото ще я споделиш.
За всяко нещо си има момент, има си време.
Вярна е приказката, че всяко нещо, което не ни убива, ни прави по-силни.
Поздрави!
цитирай
16. valben - Аз мисля, че ти отговорих, joysii.
07.07.2010 17:33
joysii написа:
Това е твоят избор. Аз само исках да ти намекна, че това ще ти донесе страдание и много безсънни нощи, в които ще чувстваш как сърцето ти изгаря, ще искаш да си отговориш на хиляди въпроси, които нямат отговор. Тъгата ще те стисне за гърлото.Няма да се усмихваш и в очите ти ще легне сянка,вместо жизненост и блясък.
Угаси искрата,довери ми се! Ще запалиш след време нова...,която после също ще угасиш, но преди това ще си й се насладил.Така става в живота.Независимо дали на нас ни харесва или не.


Първо се увери в правилността на собствените думи и мисли, а след това всеки е прав да изкаже своето мнение.
Не, в живота не става така. Обичай даже и да не те обичат! Иначе няма да има живот!
цитирай
17. valben - Отново ти благодаря, miaa !
07.07.2010 17:46
miaa написа:
Красив стих, макар и тъжен! С пожелание да бъдеш много щастлив Вал!
Бог да те благослови!


Аз съм щастлив, че все още съм на този свят. Че все още ме има. Бог да благослови всички нас и нека да се обичаме!
цитирай
18. razkazvachka - Поздравления, Вал!
07.07.2010 17:49
Ти си знаеш: искрата е животът - човек не може да убива онова, което му е дадено - защото така прави място за ада...
А животът не е Каунтърстрайк - само един е, няма резервни животи, няма риплей. И това му е хубавото. До последно - да има огън:)))
цитирай
19. valben - Благодаря ти!
07.07.2010 17:51
moreto66 написа:
Ще срещнеш някого, с когото ще я споделиш.
За всяко нещо си има момент, има си време.
Вярна е приказката, че всяко нещо, което не ни убива, ни прави по-силни.
Поздрави!


Не гасне само това, което не е запалено. А аз вече обещах на себе си, че няма да оставя тази искра да изгасне. Благодзаря ти!
цитирай
20. valben - Именно това най-много ме интересуваше - стихотворението!
07.07.2010 17:57
kushel написа:
За другота не знам. Лични работи.


Благодаря ти за оценката на това мое нещо. То малко се различава от моята, но все пак нека да чуя и други мнения.
цитирай
21. valben - Ех, че ми хареса този твой коментар, Разказвачке!
07.07.2010 18:05
razkazvachka написа:
Ти си знаеш: искрата е животът - човек не може да убива онова, което му е дадено - защото така прави място за ада...
А животът не е Каунтърстрайк - само един е, няма резервни животи, няма риплей. И това му е хубавото. До последно - да има огън:)))


Ти докосна една от любимите ми теми - темата за рязкото махване с ръка или темата за Рестарта. Рестарт в живота няма - няма връщане назад, няма втори живот, а истинско влюбване ново - едва ли. А движение рязко с ръка вече значи промяна, така се влива река завинаги с океана. Така се загубва пръв или последен приятел.
цитирай
22. анонимен - стихът ти е чудесен !)
07.07.2010 18:42
другото е криворазбрана любов и намеса на змии !)
Все ми се струва ,че искрицата ще победи
и буен огън ще се разгори и ще изгони мазните змии !
цитирай
23. valben - Лидис, благодаря ти за оценката.
07.07.2010 18:52
lidis написа:
другото е криворазбрана любов и намеса на змии !)
Все ми се струва ,че искрицата ще победи
и буен огън ще се разгори и ще изгони мазните змии !


Но забрави за змиите. То не са само змии, има и смоци и разни други, но ти гледай позитивно. Никой не искам да бъде прогонен. Една любов се изразява в разбирането точно в такива моменти. Понякога просто не става. Животът много често ни подлага на изпити, които не винаги могат да бъдат преминати успешно. Но живоътт продължава! :)
цитирай
24. monaliza121 - Привет, valben!
07.07.2010 19:09
Стихотворението ми хареса, а въпроса с малката искра е лично твой. Няма да изкажа мнение, защото всеки има собствено решение. Ти можеш сам да го вземеш.
цитирай
25. valben - Привет, Мона!
07.07.2010 19:14
monaliza121 написа:
Стихотворението ми хареса, а въпроса с малката искра е лично твой. Няма да изкажа мнение, защото всеки има собствено решение. Ти можеш сам да го вземеш.


Благодаря ти, че ме посети и коментира. Нека винаги да се чувстваш добре при мен и да ти е интересно. :)
цитирай
26. compassion - Любовта не зависи от нашите желания.
07.07.2010 20:04
Нея или я има или я няма.
А ние често се заблуждаваме, вземайки за любов ЖЕЛАНИЕТО ни да обичаме и да бъдем обичани.
Желая ти да останеш отворен и да не се заричаш. За любовта няма възраст.
Let it be!
цитирай
27. valben - Да, така е!
07.07.2010 20:16
compassion написа:
Нея или я има или я няма.
А ние често се заблуждаваме, вземайки за любов ЖЕЛАНИЕТО ни да обичаме и да бъдем обичани.
Желая ти да останеш отворен и да не се заричаш. За любовта няма възраст.
Let it be!


Много са правдиви тези твои думи. Благодаря ,че ме посети и коментира!
цитирай
28. dushevno - то
07.07.2010 23:01
влюбването иде и не пита
дали го искаш или не
така, че хич не се надявай
да му се дърпаш ти поне...
поетите са вечно влюбени
в живота и във красотата
а любовта им е тъй истинска
извира от сърцето и душата :)))

ех, пак се разримувах...
Поздрав, Вал :))
цитирай
29. valben - Поздрав и от мен!
07.07.2010 23:28
dushevno написа:
влюбването иде и не пита
дали го искаш или не
така, че хич не се надявай
да му се дърпаш ти поне...
поетите са вечно влюбени
в живота и във красотата
а любовта им е тъй истинска
извира от сърцето и душата :)))

ех, пак се разримувах...
Поздрав, Вал :))


Как само хубаво си римуваш!
цитирай
30. kleopatrasv - Но защо ли скрита във душата ис...
08.07.2010 08:44
Но защо ли скрита във душата
искрица малка тихо стене?
И нейде там дълбоко в самотата
чувството преражда се мене ?
А, дали то не е приказка позната,
и изведнъж събудена започва в теб да сгене?...
цитирай
31. valben - Но защо ли скрита във душата ис...
08.07.2010 08:55
kleopatrasv написа:
Но защо ли скрита във душата
искрица малка тихо стене?
И нейде там дълбоко в самотата
чувството преражда се мене ?
А, дали то не е приказка позната,
и изведнъж събудена започва в теб да сгене?...


Приказка позната
разказана с душата.
Песен недопята
недокоснала сърцата.
Всичко е познато.
Остава самотата!
цитирай
32. gkowachew - С риск да бъда анатемосан от коментаторите тук
08.07.2010 11:56
(споделям почти всички мнения и емоции!), но ще цитирам думите на пловдивския поет Николай Заяков,казани,разбира се, преди доста години:"Влюбването е като диария- идва внезапно и ти спира дъха!"Още веднъж - моля за извинение!:)))
цитирай
33. valben - Прекрасно казано, приятелю!
08.07.2010 14:21
Но всички коментатори вкупом коментираха процеса на разлюбване, а не на влюбване. А Николай Заяков е един наистина много добър поет. Чел съм го отдавна и винаги ми е харесвал.
цитирай
34. cuplata - :)
08.07.2010 17:23
ще,ще :)))
цитирай
35. valben - Дано, дано! :)))
08.07.2010 18:29
Дано, дано! :)))
цитирай
36. joysii - ОК. ОК. Натрий ми носа, както те с...
09.07.2010 14:33
ОК. ОК. Натрий ми носа ,както те съветва онзи анонимият.Не забравяй точно тази искра, обичай, без да си обичан, щом така си решил.
Бих се изненадала, ако всичко това те направи щастлив.
Но не унивай. И продължавай да пишеш своите стихове.
Поздрави.
цитирай
37. valben - Не ме разбирай погрешно.
09.07.2010 15:09
Нямам никаво намерение за натривам носа на някого. Трудно някой може да ми повлияе. А със стиховете едва ли ще мога да спра.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3519009
Постинги: 729
Коментари: 12307
Гласове: 106433
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930