Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
27.09.2022 10:03 - Любими поети
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 4069 Коментари: 5 Гласове:
29

Последна промяна: 27.09.2022 20:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

"Ала в нивите пепелно бели,
не покълна зърното, смълча.
Леден вихър с коне побеснели
в ненадейния ден профуча."

Сергей Есенин 


Яснота

Изящество на мисълта,
къде си скрито - в яснотата.

Послушай земните пчели
и разказите на тревата.

А там глухарче отлетя,
следа не ни остави даже.

То каза всичко на света,
каквото имаше да каже.

Иван Методиев

"Усмири се душа, че до гуша
ти дойде нежелания свят.
Вече никой звънчета не слуша,
уморените пътища спят."
Есенин


"След тебе злото диша като хрътка.
(Доброто е обществено понятие.)
Разтвориш ли ръцете за прегръдка,
ти вече си удобен за разпятие."
Добромир Тонев

"Две неща ми трябват на земята –
те са любовта и свободата.
Жертвал бих живота безвъзвратно за любов.
Любовта да дам за свободата съм готов."
Шандор Петьофи

"Искам да гръмне горещия вятър
и докрай да отвори вратите.
Искам да тръгне отново земята
след кръстоносния марш на щурците."
Борис Христов


"Няма месец. Сивее в прозорчето ден.
Ах ти, нощ! Ти какво, нощ, ми струпа?
Със цилиндър стоя. Няма никой край мен.
Аз съм сам…С огледалото счупено…"
Сергей Есенин

"Веднъж ли сме умирали от жажда,
докато сме се давели на плитко?
Животът ражда първите миражи
в мъглицата над детското корито."
Добромир Тонев




Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krumbelosvet - Стихове на вълшебници
27.09.2022 10:16
Красиви и велики
цитирай
2. wonder - Стихове на вълшебници Красиви и ...
27.09.2022 13:54
krumbelosvet написа:
Стихове на вълшебници
Красиви и велики


И имат смисъл и послания в себе си.
цитирай
3. marrta - от хубаво по-хубаво...
27.09.2022 13:56

Короната на разума е тясна

за тебе, принце!

Малък мой приятелю,

заклевам те във тъжната династия

на мъртвите и живите мечтатели –

недей надраства своите въпроси,

в света на очевидното не влизай
цитирай
4. wonder - Короната на разума е тясна за ...
27.09.2022 20:10
marrta написа:

Короната на разума е тясна

за тебе, принце!

Малък мой приятелю,

заклевам те във тъжната династия

на мъртвите и живите мечтатели –

недей надраства своите въпроси,

в света на очевидното не влизай

Велик е. Велик... Благородникът на словото.


"Защо си тук?

Дойде на поклонение

пред тленните останки на душата ми?

Не е дошъл мигът за опрощение,

не е дошъл денят на самотата.

Тъй дълго ще са скръстени ръцете ми,

че докато са успоредни с тялото –

не искам в шепи да държат лицето ми!

За мен браздите на плача са ялови.

Надеждата –

единствена религия,

която може да извърши чудо.

Въздушните `и замъци, издигнати

върху криле на нощни пеперуди,

са моето наследство, завещано

от Негово Величество Баща ми –

с фантомното усещане за щастие,

с реалното усещане за рани.

И по-добре погребан под останките

на сините въздушни построения,

отколкото зазидан в едностайния

живот на страхове и подозрения."
цитирай
5. wonder - strahotno e, 4e moje6 da pogledne6 ...
27.09.2022 20:35
bizcocho написа:
strahotno e ,4e moje6 da pogledne6 na 4ast ot velikite poeti s liubov.


Едно сърце
Евстати Бурнаски

За обич и презрение,
за болка по любима,
за гняв и угризение –
едно сърце си имам…

Едно сърце ми стига
да нося по привичка
и волност, и вериги.
Едно сърце за всичко!...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15164148
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194009
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031