Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2020 09:11 - Среднощна случка
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 2237 Коментари: 2 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
СРЕДНОЩНА СЛУЧКА
В съня ми ти нахлу пак снежнобяла
като безумен ангел с лунен ореол,
във нощен мрак запали светлината,
опитвайки се да  си върнеш любовта.

Аз те погледнах и ти се усмихнах,
не се завръща нещото, което е било,
прошепна ласкаво, тихо си замина,
но ми остави своя благослов.

Сега е тъмно, не е снежнобяло
и ангел няма, нито ореол,
сред мрак угасна светлината,
но все пак то е някога било...




Тагове:   Ангел,   ореол,   среднощ,   завръщане,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Много дълбоко бръкваш с това душевно послание в стиха ти Вал...
29.07.2020 02:21
   Уффф..., като се помъчих да намеря думи да се изкажа, осъзнах че имам страх..., че изказването ми ще бъде категорично осъдено като малоумно, и то от най-очеВадно доказаните малоумници...
   Ами човек, отрекъл се от злобата и омразата, и посветил се да търси красотата и любовта около себе си, може да ги срещне не само като снежнобял Ангел с ореол съня си, но и в хиляди дребни но красиви послания в ежедневието си.
   Споделям го, не защото съм го чел в някакви мъдри и проповедни книжки, а защото ми е придобит начин на мислене и оцеляване.  и тогава вълшебствата които пък се борят за своето оцеляване, започват да се появяват и да ти споделят. И няма как да ги споделиш с Мразците,  а пък и не е нужно..., пишеше им ги на стихчета които да си мразят... :-)))
    А в това всъщност се състои и вменената ни в религиозна сложност дарба "да разговаряме с Твореца!"
   Лекс
цитирай
2. valben - Виж ти колко пространствен и задълбочен коментар!
29.07.2020 19:31
lexparsy написа:
   Уффф..., като се помъчих да намеря думи да се изкажа, осъзнах че имам страх..., че изказването ми ще бъде категорично осъдено като малоумно, и то от най-очеВадно доказаните малоумници...
   Ами човек, отрекъл се от злобата и омразата, и посветил се да търси красотата и любовта около себе си, може да ги срещне не само като снежнобял Ангел с ореол съня си, но и в хиляди дребни но красиви послания в ежедневието си.
   Споделям го, не защото съм го чел в някакви мъдри и проповедни книжки, а защото ми е придобит начин на мислене и оцеляване.  и тогава вълшебствата които пък се борят за своето оцеляване, започват да се появяват и да ти споделят. И няма как да ги споделиш с Мразците,  а пък и не е нужно..., пишеше им ги на стихчета които да си мразят... :-)))
    А в това всъщност се състои и вменената ни в религиозна сложност дарба "да разговаряме с Твореца!"
   Лекс

Благодаря ти за него. Много ми хареса...
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3507796
Постинги: 729
Коментари: 12306
Гласове: 106350
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031