Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2017 09:47 - днес или утре
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 5403 Коментари: 14 Гласове:
35


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ДНЕС  или УТРЕ
Днес не успях стих да ти дам.
Днес от обич не повярвах на думи.
Днес погалих гълъба бял.
Днес все пак летях в полети луди.

А утре? Ще има ли утре? Утре какво?
Утре може да избледнее дъгата.
Утре утрото може да не е добро.
Утре слана може да попари цветята.

Аз все още се опитвам да дам
днес сърцето си вместо надежда.
А дали няма да остана утре пак сам
и да не ми пука как ще изглеждам...



Тагове:   утре,   въпроси,   днес,


Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Ако не днес, или утре, вдругиден. . . ...
21.10.2017 10:20
Ако не днес, или утре, вдругиден...
Що са дни пред нас са - казваше баба ми :)
цитирай
2. donchevav - Чудесно е да изпълваме със смисъл и ...
21.10.2017 11:27
Чудесно е да изпълваме със смисъл и отдаденост всеки миг от настоящето, но нищо не пречи да поглеждаме със светло очакване и нова надежда и към утрешния ден. Това е един от най-хубавите ни човешки дарове, животните не го умеят - те живеят ден за ден.
Стиховете ти трогват, скъпи Вал, и карат да се замислиш. Нещо от дзен, от източните философии откривам в тях - и ми харесва!
Но - ако забелязваш, аз съм в период на преосмисляне:))) - все повече ми се иска да си оставяме по нещичко и за утре - с надеждата, че ще излъжем съдбата, че ще има и утре:)))
Поздрави, скъпи приятелю! Светли и смислени октомврийски дни!
цитирай
3. katan - Здравей, Вал!
21.10.2017 22:40
Днес си пропуснал. Не забравяй тази вечер.
"Ще има ли утре?".
Нека има и утре и вдругиден. Нека всеки ден сърцето ти дава надежда на любимата, на белия гълъб ...
И не оставай сам! Ти или лирическият герой.
Поздрави!
цитирай
4. valben - Привет, Красско!
22.10.2017 10:54
krassko написа:
Ако не днес, или утре, вдругиден...
Що са дни пред нас са - казваше баба ми :)


Баба ти е била умна жена. Казаното от нея е самата истина!
цитирай
5. valben - Привет, Вени!
22.10.2017 11:02
donchevav написа:
Чудесно е да изпълваме със смисъл и отдаденост всеки миг от настоящето, но нищо не пречи да поглеждаме със светло очакване и нова надежда и към утрешния ден. Това е един от най-хубавите ни човешки дарове, животните не го умеят - те живеят ден за ден.
Стиховете ти трогват, скъпи Вал, и карат да се замислиш. Нещо от дзен, от източните философии откривам в тях - и ми харесва!
Но - ако забелязваш, аз съм в период на преосмисляне:))) - все повече ми се иска да си оставяме по нещичко и за утре - с надеждата, че ще излъжем съдбата, че ще има и утре:)))
Поздрави, скъпи приятелю! Светли и смислени октомврийски дни!


Чудесно е, че откриваш при мен неща, които ти харесват. А що се отнася до утре или днес има една песен на "Диана експрес", в която се казва - "Утре започва от днес." Много я харесвам и непрестанно си я слушам. В нея едва ли има дзен, има само една простичка истина. Ти ще я схванеш, сигурен съм.
Поздрави и благодарности от Вал!
цитирай
6. valben - Здравей, Кате!
22.10.2017 11:05
katan написа:
Днес си пропуснал. Не забравяй тази вечер.
"Ще има ли утре?".
Нека има и утре и вдругиден. Нека всеки ден сърцето ти дава надежда на любимата, на белия гълъб ...
И не оставай сам! Ти или лирическият герой.
Поздрави!


Сутрин или вечер, ден или нощ. Прекрасно е да се живее. Даже и да е само миг - достатъчен миг, за да погалиш гълъба бял!
Поздрави от Вал!
цитирай
7. priqtel12 - Днес трябва да живеем.....истински.
31.10.2017 20:45
Поздрави, Вал!
цитирай
8. valben - Точно така.
31.10.2017 21:03
И не само днес, но и утре!
Поздрави от Вал!
цитирай
9. priqtel12 - Да, но първо днес!
01.11.2017 11:33
Днешния ден е важен! Да го изживеем ! И да чакаме УТРЕ с надежда.
Честит празник!
цитирай
10. valben - Съгласен съм с теб.
02.11.2017 10:40
Диана експрес имат една песен, в която се казва "Утре започва от днес" Аз напълно се съгласявам и с тях.
цитирай
11. pvdaskalov - * 1 *
03.11.2017 05:58
Оставаш верен на себе си в литературното творчество. Това не е упрек, а изненада и задоволство,
П и е р
цитирай
12. valben - Благодаря ти за ласкавите слова, друже!
04.11.2017 08:52
pvdaskalov написа:
Оставаш верен на себе си в литературното творчество. Това не е упрек, а изненада и задоволство,
П и е р


Пиша за това, което ме вълнува и се радвам ако написаното бъде разбрано.
С уважение от Вальо!
цитирай
13. kalin8 - Привет!
04.11.2017 17:27
Поздравления за чудесния стих!
цитирай
14. valben - Привет и от мен!
06.11.2017 19:37
kalin8 написа:
Поздравления за чудесния стих!

Радва ме твоето присъствие и коментар. Благодаря за поздравленията!
Вал.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3501884
Постинги: 728
Коментари: 12304
Гласове: 106315
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031