Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2016 09:53 - Буболечка и мечка
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 6358 Коментари: 15 Гласове:
27

Последна промяна: 15.11.2016 10:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
БУБОЛЕЧКА И МЕЧКА
Някаква си буболечка
станала много важна клечка.
Приятелка била на лъв -
лъв велик и славен,
винаги в гората пръв.
Какво ли си помислила горката?
Дали и тя да не е първа във гората?
Изправила тогаз снага
и тръгнала из гъстата гора.
Но срещнала горката буболечка
на пътя си голяма мечка.
Не спазила закона на гората,
не дала път на силата призната.
На мечката било й все едно,
а от буболечката останало... петно.
Поуката е ясна:
Даже важна клечка
не се навирай ти при мечка
щом си буболечка!

От "Басни"



Тагове:   мечка,   гора,   лъв,   Басня,   буболечка,


Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Много жива басня!
15.11.2016 11:47
Видях всички персонажи:)!
Поздрави и хубав ден!
цитирай
2. valben - Привет, Кате!
15.11.2016 13:51
katan написа:
Видях всички персонажи:)!
Поздрави и хубав ден!


Старата гора е жива. А къде ли се е дянал пазачът в Зоопарка?
цитирай
3. aip55 - Това го
15.11.2016 19:06
оприличих за ежедневието в блоговата фауна...
Поучителна басня. С Катан имам единомислие!
Поздрав Вал!
цитирай
4. valben - Тъй де!
15.11.2016 19:31
aip55 написа:
оприличих за ежедневието в блоговата фауна...
Поучителна басня. С Катан имам единомислие!
Поздрав Вал!


И аз така мисля!
цитирай
5. donchevav - Хубава басня! Стана ми малко тъжно ...
15.11.2016 21:38
Хубава басня! Стана ми малко тъжно за дребната гадинка - нали е родена буболечка, ще не ще, трябва да спазва закона - виж, за мечката правилата за движение в Старата гора едва ли са задължителни, за лъва - също.
Ако си дребна буболечка, не се прави на важна клечка... Тъжна поука, не ми е твърде по сърце - но в случая си прав. Виждаме как е в живия живот...
Поздрави, скъпи Вал!
цитирай
6. zaw12929 - ВАЖНО- ЗА буболечка:АКО РАЗБИРАШ ...
16.11.2016 07:19
ВАЖНО- ЗА буболечка:АКО РАЗБИРАШ важна клечка, не се навирай при мечка
Поздрави!
цитирай
7. valben - Привет, Вени!
16.11.2016 09:10
donchevav написа:
Хубава басня! Стана ми малко тъжно за дребната гадинка - нали е родена буболечка, ще не ще, трябва да спазва закона - виж, за мечката правилата за движение в Старата гора едва ли са задължителни, за лъва - също.
Ако си дребна буболечка, не се прави на важна клечка... Тъжна поука, не ми е твърде по сърце - но в случая си прав. Виждаме как е в живия живот...
Поздрави, скъпи Вал!


Не всичко на този свят може да ни е по сърце, но действителността е такава. На този свят има всичко.
С пожелания за прекрасен ден, приятелко!
Мъничко по-топъл!
Вал
цитирай
8. valben - Много правилен съвет.
16.11.2016 09:18
zaw12929 написа:
ВАЖНО- ЗА буболечка:АКО РАЗБИРАШ важна клечка, не се навирай при мечка
Поздрави!


Много правилен и верен.
цитирай
9. troia - Тази
17.11.2016 13:27
басня твоя ли е? Не мога да разбера и не знам как да коментирам. Ако е твоя ще те критикувам.:) Шегувам се.
Много е поучителна и смешна.
цитирай
10. valben - Хей, Троя!
17.11.2016 14:22
troia написа:
басня твоя ли е? Не мога да разбера и не знам как да коментирам. Ако е твоя ще те критикувам.:) Шегувам се.
Много е поучителна и смешна.


Много ме развълнува с този твой въпрос дали тази басня е моя. Напоследък се научих и да лъжа, но сърце не ми дава да те излъжа. Тази драсканица е наполовина моя. Вал я откри издълбана на едни дънер в старата гора. Той се беше забутал в старата гора в търсене на Дядо Яго. Повярвай ми, Вал не може да остане безучастен към съдбата на твоята Баба Яга. А издълбаното на дънера е доста старо и вероятно е майсторено от онзи негодник Бен. Та, написаното беше откраднато и с малки изменения беше предоставено в Блог БГ. Ама така е понякога между великите творци. А ти ме критикувай. Чакам твоите критики.
Много поздрави на Баба Яга!
цитирай
11. troia - Ха ха
18.11.2016 09:14
valben написа:
troia написа:
басня твоя ли е? Не мога да разбера и не знам как да коментирам. Ако е твоя ще те критикувам.:) Шегувам се.
Много е поучителна и смешна.


Много ме развълнува с този твой въпрос дали тази басня е моя. Напоследък се научих и да лъжа, но сърце не ми дава да те излъжа. Тази драсканица е наполовина моя. Вал я откри издълбана на едни дънер в старата гора. Той се беше забутал в старата гора в търсене на Дядо Яго. Повярвай ми, Вал не може да остане безучастен към съдбата на твоята Баба Яга. А издълбаното на дънера е доста старо и вероятно е майсторено от онзи негодник Бен. Та, написаното беше откраднато и с малки изменения беше предоставено в Блог БГ. Ама така е понякога между великите творци. А ти ме критикувай. Чакам твоите критики.
Много поздрави на Баба Яга!


не очаквах, че и баба Яга е замесена.:))
Благодаря. Ще й предам непременно!
Ще те критикувам, ама не даваш повод.
цитирай
12. valben - басня твоя ли е? Не мога да разбера и ...
18.11.2016 10:28
troia написа:
valben написа:
troia написа:
басня твоя ли е? Не мога да разбера и не знам как да коментирам. Ако е твоя ще те критикувам.:) Шегувам се.
Много е поучителна и смешна.


Много ме развълнува с този твой въпрос дали тази басня е моя. Напоследък се научих и да лъжа, но сърце не ми дава да те излъжа. Тази драсканица е наполовина моя. Вал я откри издълбана на едни дънер в старата гора. Той се беше забутал в старата гора в търсене на Дядо Яго. Повярвай ми, Вал не може да остане безучастен към съдбата на твоята Баба Яга. А издълбаното на дънера е доста старо и вероятно е майсторено от онзи негодник Бен. Та, написаното беше откраднато и с малки изменения беше предоставено в Блог БГ. Ама така е понякога между великите творци. А ти ме критикувай. Чакам твоите критики.
Много поздрави на Баба Яга!


не очаквах, че и баба Яга е замесена.:))
Благодаря. Ще й предам непременно!
Ще те критикувам, ама не даваш повод.


Никаква Баба Яга не е намесена в тази история. Най-много случайно да е съзряла случката, скрита и кикотеща се в някой храст. :))) Тя често прави така и затова е много информирана. Огън жена, ей...
цитирай
13. stela50 - Чудесна басня... малко приказна, много реална...
20.11.2016 23:32
Поздрави, Вал !
цитирай
14. valben - Точно така е.
21.11.2016 09:10
stela50 написа:
Поздрави, Вал !

За съжаление Старата гора е пълна с подобни персонажи. Тъжно, но факт!
Поздрави и пожелания за хубава седмица!
цитирай
15. bumerang - Разликата е
13.02.2017 00:11
Че звярът в гората го прави несъзнателно, а човекът-звяр - съзнателно гази, тъпче, мачка. Пък и твърди, че е добър... Ще ми е интересно ако напишете басня и за летящи оловни войници, ззщото и за съществуването на такива по тези ширини прочетох. С една дума: голем смех падна, че то големо въображение големо нещо требе да го измислиш. Някаква мечка го беше написала, а пък по едно "съвпадение" и аз бях писала нещо за оловни войници. Само че не го публикувах, но явно с мечката имаме телепатична връзка :-):-):-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3501685
Постинги: 728
Коментари: 12304
Гласове: 106314
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031