Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2016 08:06 - Мама
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 3358 Коментари: 6 Гласове:
30

Последна промяна: 23.07.2016 23:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
МАМА
Как трудно е да предам със думи
тез чувства що живеят в мен?
Как да обясня на мама,
че сън не дават ми ни нощ ни ден?
Аз все те спомням, скъпа мамо,
ти мила моя, родна, ти
за туй, че пътища избирах само
трънливи, криви, прашни
и за туй прости!
Прости за моята раздяла,
за редките от мен писма.
И мислено целувам, мамо
и свити устни, и ръка.
Аз често плача и си спомням
понякога, че груб съм бил.
И днес отново аз те моля
прости на своя роден син.
Така и не успях да схвана,
до вчера нищо не разбрах,
навярно малко съм обичал мама,
че любовта ти, мамо, не познах.
А твоята любов без мяра...
А твоите надежди и мечти...
Прости за дръзки маниери,
от които тъжна беше ти.
Сега живота знам го, мамо,
И вече много усвоих и все
си спомням твойта нежност само
прегръдка днес жадува твоете дете.

                                     VITAS





Тагове:   превод,   мама,   прошка,   витас,   валията,


Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Светла и памет на твоята майчица!
23.07.2016 08:32
Убедена съм,че бди и те пази някъде отгоре,като малък,светъл ангел!
цитирай
2. valben - Привет, hloris !
23.07.2016 08:50
hloris написа:
Убедена съм,че бди и те пази някъде отгоре,като малък,светъл ангел!


Представеното тук е един много стар превод на една от най-известните песни на Витас, посветена на неговата майка. На времето текстът на песента искрено ме развълнува. Днес си го припомних и го почувствах по същия начин. Твоите думи са истински и също така искрени. Приеми чрез мен неговите благодарности.
Вал
цитирай
3. vilish - Здравей, Valben!
23.07.2016 11:25
Поздрави за избора ти!
Предполагам и други като мен разпознават себе си и своите чувства, затвърдени в годините, след като и нашите деца поемат пътя си...
Няма обич по-силна от майчината, по искрена грижа и нежност!
Добре е това осъзнаване да дойде докато още я има майчицата ... Но ...!

Хубаво лято, Valben!
цитирай
4. valben - Поздрави и за теб, Вили!
23.07.2016 18:14
vilish написа:
Поздрави за избора ти!
Предполагам и други като мен разпознават себе си и своите чувства, затвърдени в годините, след като и нашите деца поемат пътя си...
Няма обич по-силна от майчината, по искрена грижа и нежност!
Добре е това осъзнаване да дойде докато още я има майчицата ... Но ...!

Хубаво лято, Valben!


Това е една тъжна изповед на Витас. Тя може да се отнесе и за много от нас. Верни са твоите думи относно майчината обич, но не я ли разбираме малко късно?
Радва ме твоето присъствие тук. Поглеждай по-често. Вярвам, че ще ти харесва.
А лятото? Лятото е чудесно!
цитирай
5. donchevav - За майчината обич, грижа, ласка и ...
24.07.2016 21:00
За майчината обич, грижа, ласка и прошка няма верен еквивалент, няма начин за равностойно връщане. Майките и не очакват това. За тях най-важното е децата им да са здрави и светът да ги приема с добро. А синовете все се тормозят - онези, добрите синове, за които майчината прошка и благослов са всичко. И продължават да водят монолог на разкаянието - все по-искрен, все по-тъжен...
Чудесен превод! Поздрави, скъпи Вал! Хубава вечер!

PS Вчера ти изпратих два коментара, но не ги виждам - какво ли се е случило?
цитирай
6. valben - Хубава вечер и за теб, Вени!
24.07.2016 21:50
donchevav написа:
За майчината обич, грижа, ласка и прошка няма верен еквивалент, няма начин за равностойно връщане. Майките и не очакват това. За тях най-важното е децата им да са здрави и светът да ги приема с добро. А синовете все се тормозят - онези, добрите синове, за които майчината прошка и благослов са всичко. И продължават да водят монолог на разкаянието - все по-искрен, все по-тъжен...
Чудесен превод! Поздрави, скъпи Вал! Хубава вечер!

PS Вчера ти изпратих два коментара, но не ги виждам - какво ли се е случило?


Както винаги твоят коментар е точен и напълно верен. Благодаря ти за него. Преди години бях луд по текстовете на Витас. Сега това поотмина, но когато се ровя из старите неща ми става мило и много тъжно. Що се отнася до изчезналите твои коментари и аз нищо не мога да кажа. В този блог се случват какви ли не неща. Специално за този мой постинг бяха изтрити прекалено много коментари. Не само твоите, а и на други мои читатели. От кого и защо не знам. Явно че на някой не им харесва моето драскане. Но по-добре не мога.
Поздрави от Вал!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3505573
Постинги: 729
Коментари: 12304
Гласове: 106348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031