Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2016 07:09 - Белият гарван
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 5272 Коментари: 16 Гласове:
31

Последна промяна: 26.03.2016 16:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

БЕЛИЯТ ГАРВАН
Пред съда на животните
бях изправен на разпит,
аз, тихият гарван,
непослушен, недорасъл и сам.
Бил съм винаги странен,
страхлив и не властен,
срам за цялото ято,
бил съм даже и бял.
Всички грачеха,
пискаха, спореха шумно.
Все ме разпитваха
защо черен не съм.
Аз се усмихвах,
гледах ги умно
и все си повтарях,
че това е само на сън.
Обвиниха ме,
че съм се влюбил
в гълъбица прекрасна –
бяла била и тя.
Е, признах си, даже
смутено проплаках, замолих…
И в този миг
белият гарван умря.
Тогава ятото с грач
се издигна нагоре.
Аз с него бях и крещях,
но летях черен като нощта.
А там някъде долу
гълъбицата тъжно
отрони една истинска
кристално нежна
сълза.




Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Имам
26.03.2016 07:41
чувството, че си изплакал нечия действителност.
Нормално, е когато си единствен/различен да бъдеш трън в очите на обществото около теб. Завистта, съмненията и интригата са винаги в полезрението на хората около теб.
Е, Вал... аз не съм такъв и винаги съм харесвал твоите публикации!
Хубава събота и неделя!
цитирай
2. anin - Хареса ми!
26.03.2016 08:50
Не трябва да се страхуваме да бъдем себе си, макар и различни....
цитирай
3. silwiqna - Остави ги тези черни гарвани!
26.03.2016 09:38
Слънчев ден ти желая! :))
цитирай
4. ivoki - ПРЕКРАСНО !
26.03.2016 12:35
ИСКА СЕ МНОГО СИЛА ДА СИ РАЗЛИЧЕН В ЕДНО СТАДО/ЯТО /ТЪЛПА......
/Личен опит/
Поклон пред дарбата ти да докосваш душите, друже.
цитирай
5. valben - БЛАГОДАРЯ, ПРИЯТЕЛЮ!
26.03.2016 16:01
aip55 написа:
чувството, че си изплакал нечия действителност.
Нормално, е когато си единствен/различен да бъдеш трън в очите на обществото около теб. Завистта, съмненията и интригата са винаги в полезрението на хората около теб.
Е, Вал... аз не съм такъв и винаги съм харесвал твоите публикации!
Хубава събота и неделя!


Даже и трън в очите на някого, трябва да си останем такива каквито сме. Е, аз пък съм си такъв...
цитирай
6. valben - Привет!
26.03.2016 16:09
anin написа:
Не трябва да се страхуваме да бъдем себе си, макар и различни....


"Нека сме различни, само не безлични..." - Така пее Роберта в една от своите песни.

https://www/watch?v=Opu0TmVNlKY
цитирай
7. valben - Благодаря за прекрасното пожелание!
26.03.2016 16:19
silwiqna написа:
Слънчев ден ти желая! :))


Имаше го слънцето. Наистина беше и малко хладно, но все пак - светло и спокойно! Нямаше гарвани.
И от мен - усмивка!
цитирай
8. valben - Настина се иска сила...
26.03.2016 16:26
ivoki написа:
ИСКА СЕ МНОГО СИЛА ДА СИ РАЗЛИЧЕН В ЕДНО СТАДО/ЯТО /ТЪЛПА......
/Личен опит/
Поклон пред дарбата ти да докосваш душите, друже.


Понякога жестока сила...
цитирай
9. donchevav - Защо имам усещането, че белият г...
26.03.2016 20:00
Защо имам усещането, че белият гарван не е умрял, че още е тук? А любовта на един гарван, па макар и бял, към нежна гълъбица, наистина си е проблем - и повод за завист, и причина за агресия. Но всичко губи стойност пред една кристална сълза от очите на гълъбица - тя отмахва всяка чернилка в душата, прави от живота полет, по-лек от гълъбов пух:))))
Много симпатичен гарван! Страхотно, Вал!
Поздрави!
цитирай
10. kvg55 - Звучи като басня, защото се отнася ...
26.03.2016 23:36
Звучи като басня, защото се отнася за хората.
цитирай
11. valben - Що за увереност имаш, Вени?!
27.03.2016 09:44
donchevav написа:
Защо имам усещането, че белият гарван не е умрял, че още е тук? А любовта на един гарван, па макар и бял, към нежна гълъбица, наистина си е проблем - и повод за завист, и причина за агресия. Но всичко губи стойност пред една кристална сълза от очите на гълъбица - тя отмахва всяка чернилка в душата, прави от живота полет, по-лек от гълъбов пух:))))
Много симпатичен гарван! Страхотно, Вал!
Поздрави!


Това всъщност е краят на една дълга приказка. Не всички приказки имат щастлив край и няма безкрайна приказка. Все пак е хубаво да има приказки и ние понякога да живеем в тях. А когато една приказка свърши ние все пак да погледнем към следващата събота.
Поздрави от Вал! :)))
цитирай
12. valben - Да, може и така да се прочете...
27.03.2016 09:47
kvg55 написа:
Звучи като басня, защото се отнася за хората.


Зависи от начина на прочитане и разбирането.
цитирай
13. katan - Живот наистина, но като
27.03.2016 10:56
приказка.
Харесва ми БЕЛИЯТ ГАРВАН. В него има от всеки нас по нещо.
И дългите приказки свършват ... И няма приказки без край ...
Тогава се появяват красиви стихове като този - с бял гарван и кристална сълза на гълъбица.
Поздрави, Вал!
цитирай
14. valben - Здравей, Кате!
27.03.2016 12:42
katan написа:
приказка.
Харесва ми БЕЛИЯТ ГАРВАН. В него има от всеки нас по нещо.
И дългите приказки свършват ... И няма приказки без край ...
Тогава се появяват красиви стихове като този - с бял гарван и кристална сълза на гълъбица.
Поздрави, Вал!


На това място все още ме задържа присъствието на хора, които умеят да четат и, което е по-важно, да разбират написаното. Ти си една от тези светли и позитивни хора, за което ти благодаря.
Поздрави от Вал!
цитирай
15. pvdaskalov - * ! *
27.03.2016 19:44
"Пред съда на животните..."
Оттук нататък всичко е ясно. Важното е да имаш смелостта и майсторството да го напишеш.
Браво, Вальо!
П и е р
цитирай
16. valben - Точно това очаквах, Пиер!
27.03.2016 22:19
pvdaskalov написа:
"Пред съда на животните..."
Оттук нататък всичко е ясно. Важното е да имаш смелостта и майсторството да го напишеш.
Браво, Вальо!
П и е р


Точно в десятката!
Благодаря ти, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3531364
Постинги: 732
Коментари: 12309
Гласове: 106464
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930