Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2014 09:20 - За теб
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 4666 Коментари: 8 Гласове:
38

Последна промяна: 19.04.2014 21:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЗА ТЕБ
Ще открадна една звезда
и ще ти я подаря.
Ще изгоря ръцете си, но ще я имаш.
и тогава ще пресъхнат сълзите ни.
Ще се усмихнат сърцата ни
и ще бъде красиво...
Тогава ще стихне болката,
която не успях да скрия.
А когато си отидеш
ще бъда отново при теб,
ше се вглеждам в очите ти
и няма да открия тъгата...
Ще се усмихна и ще бъда
истински щастлив.
Достатъчно щастлив,
за да напиша стих за ТЕБ.



ЗВЕЗДА
Много пъти си зададох въпроса
защо ли се родих на този свят,
пораснах и възмъжах.
Защо плуват облаците
и валят дъждове?
В този свят нищо
не очаквай за себе си.
Аз бих отлетял към облаците
до края на дните си.
Примамва ме към висините
тази звездна светлина,
но за да стигна звездите
никак не е лесно
въпреки, че целта е близко.
и не знам ще ми стигнат ли
силите за полета.

Аз ще почакам още само миг
и ще поема пътя
след надеждата и мечтата.
Не догаряй моя звезда!
Почакай!

Колко ли още от пътя
трябва да измина?
Колко ли още върхове
трябва да покоря,
за да намеря себе си?
От колко ли отвесни скали
трябва да падам в пропастта?
Колко пъти трябва да започвам
от нулата и има ли смисъл?

Аз ще почакам още миг
и ще поема пътя
след надеждата и мечтата.
Не догаряй моя звезда!
Почакай!

Витас
Превод: valiata





Тагове:   ново начало,   стих,   за теб,


Гласувай:
38



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - (y)
08.03.2014 12:43
(y)
цитирай
2. valben - (x)
08.03.2014 12:46
ivoki написа:
(y)


А защо не (х) ?
цитирай
3. mileidi - :))
08.03.2014 17:09
Чест и почитания ,valben !!! Прекрасен подарък ... Звезда . Поздрави !
Усмихнато "Ново начало".
цитирай
4. valben - Усмихната моя приятелко :)
08.03.2014 19:12
mileidi написа:
Чест и почитания ,valben !!! Прекрасен подарък ... Звезда . Поздрави !
Усмихнато "Ново начало".


Да, звездата може да е прекрасен подарък, но тя е и нещо друго... Витас пее точно за такава звезда и моли: "Не догаряй моя звезда! Почакай!"
Частица от светлината, късче от надеждата и много, много любов!
Поздрави от Вал!
цитирай
5. joysii - Преди време, по време на онази за...
09.03.2014 11:19
Преди време,
по време на онази забранена и невъзможна любов бях в една църква. Свещтта в ръцете ми се стопи и восъкът ме изгори. Не гъкнах, приех го като Божие наказание и изобщо не изроптах.
Не наказание, ми каза после той/не Бог/, това е предупреждение.
Така че, Вал, внимавай с горенето на ръцете, защото това може да е само предупреждение. Болката от последващите неща често е много по-голяма от едно изгаряне на ръце.
цитирай
6. valben - Онази забранена и невъзможна любов!
09.03.2014 14:52
joysii написа:
Преди време,
по време на онази забранена и невъзможна любов бях в една църква. Свещтта в ръцете ми се стопи и восъкът ме изгори. Не гъкнах, приех го като Божие наказание и изобщо не изроптах.
Не наказание, ми каза после той/не Бог/, това е предупреждение.
Така че, Вал, внимавай с горенето на ръцете, защото това може да е само предупреждение. Болката от последващите неща често е много по-голяма от едно изгаряне на ръце.


Хей, Джойси, спомням си за този твой белег на дясната ръка. Изгорено от любов... Страшно и велико! Предупреждение? Правилно ти е казал Той. А после какво се случи? Загадка! Аз приемам риска, въпреки, че ръцете ми са в белези от изгорено. Но звездичката ще си я пазя и ще я подаря на таза, която докосна сърцето ми. Даже Тя да е в сънищата ми...
цитирай
7. makont - Ако звездата е ОБИЧ,
10.03.2014 16:35
действай. Такива звезди има много, но всяка е предназначена за някой или някоя. Надявам се да намериш точната. Усмивки и хубава седмица!
цитирай
8. valben - Наистива има различни звезди,makont!
10.03.2014 21:10
makont написа:
действай. Такива звезди има много, но всяка е предназначена за някой или някоя. Надявам се да намериш точната. Усмивки и хубава седмица!


Има и черни дупки... Прекрасно е когато звездичката е изгаряща и усмихната...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3506536
Постинги: 729
Коментари: 12306
Гласове: 106350
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031